ارتباط با پشتیبانی


917 82 89 0930

telephonepng.parspng.com_-300x300

خدمات تولید محتوا

تولید‌محتوا و فراتر از آن بازاریابی محتوا را باید نقطه عطف دیجیتال مارکتینگ دانست. دنیای وب امروز، تکیه زیادی بر انواع محتوای متنی، تصویری، ویدئویی و صوتی دارد. امروزه سایت‌هایی با محتوای بیشتر و قوی‌تر،سایت‌های موفق‌تری خواهند بود.


افزایش بازدید
جذب مخاطب
افزایش فروش
هدفمند

چرا محتوا مهم است؟

بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو

با تولید محتوای با کیفیت به صورت هدفمند و انتشار منظم محتوا در سایت و شبکه‌های اجتماعی، به رسانه‌ای تخصصی در زمینه کسب و کار خود تبدیل خواهید شد. این کار کمک می‌کند تا علاوه بر مشتریان قبلی، مخاطبین جدیدی را که به دنبال مطالب ارزشمند و اطلاعات کافی در مورد کالا یا خدمات شما هستند، جذب کنید. اگرچه حفظ مشتریان قدیمی بسیار مهم است؛ اما جذب مشتریان جدید نیز همیشه باید در دستور کار باشد. این موضوع بخصوص در کسب‌و‌کارهای نوپا اهمیتی دو چندان دارد. پس بسیار مهم است که یک کسب و کار نوپا، اولین قدم‌هایش را در تولید محتوا به درستی بردارد.

ایجاد حس وفاداری در مشتریان

نشر محتوا به شکلی جامع، مفید و مخاطب‌پسند و انتشار آن در وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی، منجر به شکل‌گیری ارتباطی قوی و عمیق میان شما و مخاطبین هدف خواهد شد؛ و حس وفاداری را در آنها تقویت می‌کند. همین موضوع باعث ماندگاری بیشتر کاربران در سایت و بازگشت دوباره آنها به سایت می‌شود. بقا و سودآوری بسیاری از کسب‌و‌کارها به داشتن مشتریان وفادار وابسته است. مشتریانی که به برند شما اعتماد کنند؛ و خرید خود را همیشه از طریق شما انجام دهند.

جذب مخاطب و افزایش فروش

با تولید محتوای با کیفیت به صورت هدفمند و انتشار منظم محتوا در سایت و شبکه‌های اجتماعی، به رسانه‌ای تخصصی در زمینه کسب و کار خود تبدیل خواهید شد. این کار کمک می‌کند تا علاوه بر مشتریان قبلی، مخاطبین جدیدی را که به دنبال مطالب ارزشمند و اطلاعات کافی در مورد کالا یا خدمات شما هستند، جذب کنید. اگرچه حفظ مشتریان قدیمی بسیار مهم است؛ اما جذب مشتریان جدید نیز همیشه باید در دستور کار باشد. این موضوع بخصوص در کسب‌و‌کارهای نوپا اهمیتی دو چندان دارد. پس بسیار مهم است که یک کسب و کار نوپا، اولین قدم‌هایش را در تولید محتوا به درستی بردارد.

چرا گروه کارو؟

Why is website design important

با توجه سـابقه بـالای گـروه کـارو در زمینـه اراِیـه خدمـــات دیجـیتـال‌ مارکـتینــگ،
تیم ما قادر است استراتژی و کمپین محتوایی پربازده‌ای را برای وب‌سایت شما
پیاده‌سازی کند.

مشاوره رایگان به مشتری

شبکه مترجمین باتجربه

تیم حرفه ای نویسندگان

نگارش براساس اصول سئو

بازخوانی توسط تیم ویراستار

مراحل انجام کار

آشنایی با کسب و کار شما

وقتی قرار است محتوای کسب‌وکار شما را ما تولید کنیم؛ در درجه اول باید با فعالیت‌ها و حیطه موضوعی کسب‌وکارتان آشنا شویم. این مرحله به ما کمک می‌کند تا محتوای مرتبط‌تر، بهتر و موثرتری برای شما تولید کنیم.

1

تعیین استراتژی

استراتژی محتوای شما در قالب یک مستند ارائه خواهد شد. در این مستند با جزئیات کامل به تعیین حیطه موضوعی، زبان ارایه، ارتباط مفاهیم با یک‌دیگر، هدف از تولید محتوا، حجم محتوا، فرمت‌ها، روش‌های انتشار، روش‌های ترویج و سنجه‌های رسیدن به اهداف پرداخته می‌شود.

2

تعیین برنامه عملیاتی

استراتژی محتوای شما در قالب یک مستند ارائه خواهد شد. در این مستند با جزئیات کامل به تعیین حیطه موضوعی، زبان ارایه، ارتباط مفاهیم با یک‌دیگر، هدف از تولید محتوا، حجم محتوا، فرمت‌ها، روش‌های انتشار، روش‌های ترویج و سنجه‌های رسیدن به اهداف پرداخته می‌شود.

3

تدوین تقویم محتوا

تقویم محتوا در قالب یک جدول، به‌طور دقیق زمان‌بندی تولید و انتشار عناوین انتخاب شده را مشخص خواهد کرد. در این جدول ممکن است بنابر نیاز پروژه اطلاعات دیگری از جمله منابع مورد استفاده، نویسنده، منتشر کننده، انتشار در شبکه‌های اجتماعی و… نیز مشخص شود.

4

پروسه

در نهایت فرآیند اجرایی مدنظر بر اساس برنامه‌های تهیه شده آغاز می‌شود. رعایت اصول نگارشی، رعایت سئوی محتوا، استفاده از زبان ساده و جذاب، دقت در درستی اطلاعات ارائه شده و در نهایت تلاش مداوم برای درگیر کردن مخاطب با محتوا، از جمله مواردی است که در پروسه تولید محتوای متنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

5