ارتباط با پشتیبانی


917 82 89 0930

telephonepng.parspng.com_-300x300

بهترین روش ساخت تیزر تبلیغاتی چیست؟

استفاده از ابزارهایی که احتیاج به دانش فنی و سخت افزارهای گران قیمت نداشته باشه و با کمترین هزینه و زمان شما رو به هدفتون برسونن بهترین انتخاب برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی هستند. البته کیفیت هم شرط مهمیه که درانتخابتون باید بهش توجه کنید.

سناریو نویسی

ویدیوهای موشن با جذابیتی که دارند تضمین می کنند که مخاطب اجرا را تا آخر تماشا خواهد کرد.با داشتن یک موشن می توانید جذب مخاطب خود را در کسب و کاری که دارید به میزان زیادی افزایش دهید.آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانَتو همراه با کادر متخصص و با تجربه ای که دارد، با طراحی و ساخت پروژه های جذاب و سرگرم کننده افزایش مخاطب را تا چندین برابر تضمین می کند.شما نیز میتوانید با سفارش موشن گرافیک برای محصول یا خدماتی که ارائه می دهید بازاریابی خود را تقویت کنید.آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانَتو به شما در استفاده از تکنیک های بازاریابی و افزایش فروش از طریق جذابیت های بصری این ویدیو ها کمک می کند و سفارش شما را به بهترین شکل انجام می دهد.

طراحی استوری برد

در این مرحله از ساخت با توجه به ایده پردازی و سناریو ی نوشته شده، به طراحی پلان ها در قالب استوری برد خواهیم پرداخت.در این قسمت هرچه طراحی پلان ها در بحث محیط سازی، ساخت کاراکتر ها و جزئیات پروژه به صورت دقیق تر طراحی شوند، پروژه ی ما با کیفیت بالاتری تولید خواهد شد و در امر متحرک سازی المان های پروژه، با سهولت بیشتر عمل خواهیم کرد.

تمامی این اتفاقات و موضوعاتی که در سناریو مطرح می شود، به واسطه ی استوری برد به مرحله ی اجرا خواهند رسید و در گام بعدی به کمک همین استوری برد ها، متحرک سازی اجزای مختلف پروژه پیاده سازی خواهد شد.

طراحی محیطی و کاراکتر

در این قدم، طراحی محیطی و کاراکتر پروژه وابسته به سناریوی پروژه می باشد که تمامی سکانس ها داخل استوری برد دیده شده است.بسته به سناریوی پروژه، این امکان وجود دارد که طراحی های انجام شده، پیام های مختلفی را دنبال کنند، شاید اغلب سازندگان این نوع از محتوای ویدئویی به این بخش از مرحله ی تولید، توجهی نداشته باشند اما به جرئت میتوان گفت یکی از المان هایی که تاثیر بسزایی را بر روی مخاطب خواهد گذاشت، همین طراحی های محیطی و کاراکتر می باشد.

طراحی کاراکتر هم مانند طراحی محیطی به سناریو ی چیده شده، وابسته است.دقیقا با توجه به همین سناریو ی پروژه است که جنس و نوع کاراکتر ها طراحی می شوند.کاراکتر ها هم انواع مختلفی دارند، اما در این بین طبق واکنش هایی که کاربران و مخاطبان نسبت به انواع کاراکتر ها نشان داده اند، کاراکتر های انتزاعی نسبت به انواع دیگر آن از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

متحرک سازی در پروژه

در این گام از طراحی و ساخت، نوبت به متحرک سازی کاراکتر ها و المان های مختلف طراحی شده، می رسد.اصطلاح تخصصی این تکنیک در میان متخصصین طراحی و ساخت موشن گرافیک، انیمه کردن است.مرحله ای که برای سازندگان بسیار لذت بخش و پر اهمیت است.متحرک سازی کاراکتر و المان ها باعث روح بخشیدن به پروژه می شود و به جرئت میتوان گفت که تمامی فعالیت ها که از مرحله ی ایده پردازی شروع شده است، با هدف رسیدن به همین متحرک سازی یا انیمه کردن، چیده شده است.پس به این مرحله از ساخت، با دید دقیق تری به آن نگاه کنید.

طراحی کاراکتر هم مانند طراحی محیطی به سناریو ی چیده شده، وابسته است.دقیقا با توجه به همین سناریو ی پروژه است که جنس و نوع کاراکتر ها طراحی می شوند.کاراکتر ها هم انواع مختلفی دارند، اما در این بین طبق واکنش هایی که کاربران و مخاطبان نسبت به انواع کاراکتر ها نشان داده اند، کاراکتر های انتزاعی نسبت به انواع دیگر آن از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

مرحله پایانی، صداگذاری

در گام نهایی از پروژه تولید، میرسیم به قسمت صداگذاری پروژه.در بحث صداگذاری پروژه، مسئله ای که باعث جذابیت بیشتر پروژه می شود که بسیار هم حائز اهمیت است، SFX یا همان افکت های صوتی می باشد.هرچقدر که SFX ها در بحث صداگذاری بیشتر و حرفه ای تر باشد، باعث جذابیت چند برابری پروژه خواهد شد.

مرحله ی آخر در صداگذاری پروژه، استفاده از Narrator ( صداپیشه ) حرفه ای است که با استفاده از تکنیک های متنوع در جذابیت پروژه نقش بسزایی را ایفا می کنند.در انتخاب Narrator پروژه خود حساسیت بالایی را به کار گیرید، به دلیل آن که Narrator حرفه ای با استاندارد های این حوزه آشنایی کامل خواهد داشت و در روند تولید و انتشار پروژه تاثیرگذار است.